luni, 6 august 2007

Boring Hungaroring

Vrem-nu vrem, trebuie să recunoaştem că Budapesta e un oraş superb. Eu unul, sunt invidios. Capitala Ungariei e elegantă, cochetă şi are un aer superior-burghez. E civilizată. Are stil. Are ceea ce Bucureştiul nu are şi nu va avea niciodată: prin comparaţie esenţă europeană pură, vizavi de baclava orientală prăfuită, care şi-a pierdut imensul şarm pe care-l avea odinioară.

Pe lângă multe lucruri frumoase, Budapesta are şi Hungaroring, circuitul de F1. Am fost duminică acolo şi am văzut una dintre cele mai plictisitoare curse din ultima vreme. Asta dacă nu ne gândim că 90% dintre cursele ultimilor doi ani au fost, în general, plictisitoare. A câştigat Hamilton, acest rookie care zâmbeşte frumos şi care pare paraşutat de pe un teren de golf în mijlocul unui sport care începe să-şi caute din ce în ce mai tare identitatea şi spectaculozitatea.

Altfel, organizarea mi s-a părut mai slabă ca la Istanbul (pe undeva e normal, acolo circuitul e nou). De pildă, parcările sunt nişte terenuri virane în pădure (dacă ar ploua ai umbla prin mocirlă) şi am stat două ore şi jumătate la ieşire, adică un pic cam multicel.

Mai jos câteva poze: mulţi fani polonezi veniţi pentru Kubica (remarcabil loc 5), fete peste fete, standul Ferrari era arhiplin (cu greu puteai să cumperi ceva), steaguri peste steaguri, Hamilton urmat de Raikkonen şi prototipul AT&T Williams, sponsorizat de Philips care a lansat un shaver cu adevărat revoluţionar.










1 Comment:

Anonim said...

Bravo, baiete! Mi-ai placut mult...