vineri, 18 mai 2007

Party FHM

Am petrecut aseară în Club Nagual, de ne-au mâncat bufniţele până dimineaţa.

Adică, pentru că am împlinit 7 ani de FHM şi pentru că putem:

- Artan şi Dan Iliescu au venit şi ne-au cântat Imnul FHM (răbdare, o să-l aveţi şi voi în curând! E foarte tare!)
- ne-am socializat cu diverse persoane şi personalităţi, de la Laura Andreşan la Mircea Badea-şi-Oreste
- am dansat pe muzica mixată de prietenul Tom Wilson, cel mai tare DJ-ziarist şi cel mai tare ziarist-DJ
- ne-am alea-alea distrat, cu Andra, Diana, Elis etc în formă maximă.

Au absentat, din motive obiective, Istvan Lorincz şi Costin Giurgea. Dar au venit ceilalţi oameni cu care am făcut echipa FHM vreme de 6 ani, respectiv Tavi Belu şi primul redactor şef adjunct al revistei, Lia Ungureanu - plecată în State şi venită aproape direct de la aeroport, special pentru party. Plus Aura Tatu, primul marketing manager al FHM.

PS: Era să uit! A venit şi Kaizer Gogu. Cu Scorpia!!! Imaginaţi-vă dezastrul... :D


0 Comments: