vineri, 18 mai 2007

Scursuri TV

Nu mă mai uit la televizor, în afară de fotbal şi de rarele momente când mai cad, vreme de 10-15 minute, în consternarea urmăririi vreunei emisiuni de rahat (99% dintre ele).
Acest lucru mi s-a întâmplat azi când am nimerit, pe Prima TV, peste emisiunea Războiul Sexelor. Nu ştiu dacă e şi asta o emisiune fake, de genul celei prezentate de Ernest sau precum cea de la Antena 1 cu amanţii, însă oricum ar fi, aşa o enormitate e greu să produci. Chiar e greu! Pe scurt, mai multe cupluri care trăiesc într-un coşmar relaţional, sunt filmate în cele mai mitocăneşti, nebuneşti, scandaloase şi scandalizante momente. De pildă: el stă în pat şi dă muzica la maxim. Ea urlă din bucătărie spunându-i să dea muzica mai încet. El o dă şi mai tare. Ea apare în dormitor urlând isteric şi smulgându-i telecomanda. El intră în crize şi îi trage o palmă. Ea îi zice că e animal. El începe să se bâlbâie. Ea zice că el seamănă cu mă-sa "aia proastă". El îi arată că praful nu e şters de o lună. Ea îi zice să-l şteargă el. El zice că nu-i treaba lui. Ea vede un sifon pe jos şi vrea să-l ia. El zice să-l lase acolo, că i se face sete şi trebuie să-l aibe la îndemână. Ea se enervează mai tare. El o stropeşte cu sifonul. End of story.
Băi frate, în condiţiile astea Ralu Filip începe să-mi devină simpatic. O să-mi fac tricou cu el.

4 Comments:

cinesseur said...

off topic:
dl. giggs e un mare bou, iar ferguson are momente de cumplita orbire. manchester a pierdut finala din cauza acestor doi insi atat de superficiali uneori. sunt realmente trist :(

Fan Football said...

stai cool, man, si eu m-am enervat dar asta-i fotbalul. gindeste-te ca ferguson si giggs au facut istorie la clubul asta. din pacate trebuia sa fie un sezon mirific, a ramas doar campionatul fiindca s-a vazut o uriasa oboseala acumulata. si cum ferguson e prea zgircit ca sa faca lot cu adevarat valoros, am ramas cu fletcher si brown...
Asta e, mergem inainte si fara cupa. A fost un meci slab, cu o singura faza perfecta. Iar Drogba, sa recunoastem, e mirific, oricit l-am uri pe Mourinho. ;-)

Anonim said...

pacat ca abia acum ti-a devenit simpatic Ralu Filp...

Fan Football said...

Dumnezeu sa-l odihneasca! Pacat...