miercuri, 4 aprilie 2007

"Senzaţionalul" Mironică

Cu greu reuşesc să rămân calm după un comentariu de-al lui Mihai Mironică din timpul unui meci de Champions League. Iar dacă se întâmplă să joace una dintre echipele mele favorite (cazul lui Manchester, în faţa Romei), calmul meu englezesc se transformă rapid în jihad.
Atâtea exagerări pe minut nu vei întâlni la nici un alt comentator. Mironică e un fel de Dan Diaconescu al transmisiilor sportive. Dacă ar putea, ar umple televizorul cu cartoane pe care să scrie FENOMENAL, FANTASTIC, EXTRAORDINAR, FABULOS. Dacă Roma are 1-0, Manchester e umilită, călcată în picioare, zdrobită (deşi, săracii, joacă în 10 oameni). Dacă egalează United, englezii devin brusc unul dintre cele mai tari team-uri ale lumii. Face Roma 2-1? EXTRAORDINAR! Ce meci de infarct, ce echipă de geniu au romanii!
Mironică nu face parte din tagma de comentatori de tip Cornel Pumnea. Mironică e inteligent şi e tobă de fotbal. Are ritm în verb şi ştie când să respire. Dar pur şi simplu în timpul unei transmisii în direct, probabil din dorinţa de a fi mai spontan ca greierele în faţa furnicii, spune tâmpenii.
Mi l-aş dori mai degrabă pe sobrul şi elegantul Vadim Vîjeu. Mai puţin exploziv dar mult mai echilibrat. Şi exilat în studio alături de un Gabi Balint care ar mai cheli dacă ar mai avea de unde.

3 Comments:

Anonim said...

:)) "calmul meu englezesc se transformă rapid în jihad" ;)))
Mie unu imi place Mironica ...de data asta cred ca esti tu prea subiectiv.

Fan Football said...

toata lumea e subiectiva, evident. pe mine de ani de zile ma asasineaza comentariile lui. pur si simplu nu e "genul meu" de comentator. daca e sa fac un top 3 al comentatorilor de la pro, el ar arata asa:
1. Felix Draghici
2. Vadin Vijeu
3. Costi Mocanu

Bogdan said...

ai dreptate. cand s-a terminat meciul a izbucnit mironica: ce seara fantastica si meci uluitor!! eu ma intrebam daca am vazut acelasi meci.