duminică, 16 decembrie 2007

Tadici-Nechita, cuplu mortal

Trecând peste entuziasmul meciului cu Franţa, în urma căruia ne-am calificat dramatic în semifinale, trebuie să recunoaştem că România a făcut un Mondial de handbal foarte prost pentru valoarea actuală şi de fapt a jucătoarelor noastre. Şi dacă e să spunem lucrurilor pe nume, ne-am auto-îngropat prin introducerea obsesivă în echipă a acestei Nechita, extrema de lut. Este incredibil cum un antrenor de prestigiu ca Tadici să o ţină de fiecare dată în teren până în pânzele albe pe această extremă cu psihicul la pământ, care ne-a mâncat meciurile cu Ungaria şi cu Germania (finala mică), fiind cât p-aci să ni-l mănânce şi pe cel cu Franţa. Tadici ar trebui să dea socoteală pentru acest fapt iar explicaţia conform căreia nu avea soluţii nu stă în picioare: şi pe Târca, la 50 de ani câţi are, dacă o puneai în locul Nechitei, juca mai bine. Sau cel puţin juca handbal, nu de-a tesla-n ouă cum a făcut-o sărmana Ada!
Păcat că într-un sport atât de frumos ca hadbalul, atunci când trebuie şi putem să atingem cerul ne prăbuşim ca păsările de plumb.

PS: Văd acum că Tadici dă vina pe arbitrii pentru nereuşita din finala mică. Nu ne lecuim niciodată...

1 Comment:

Anonim said...

Cred ca nu ma mai uitasem la handbal de vreo 10 ani pana la sfertul cu Franta acum, apoi n-am vazut semifinala cu Rusia dar am vazut finala mica... Cel putin am avut ce vedea, n-ai cum sa zici ca meciurile n-au fost interesante...