joi, 8 noiembrie 2007

666 în loc de 961

- Alo, Salvarea?
- Da, Salvarea, spuneţi vă rog!
- Nu cred că e Salvarea!
- Ba da, e Salvarea. 961.
- Imposibil. Am sunat acum o ora ca sa cer o maşină la adresa.... Nu a ajuns nici pînă în momentul de faţă. Între timp a trecut şi criza şi tot.
- Ne pare rău dar sunt multe cazuri.
- Ştiu, dar atunci care e sensul Salvării?
- Sunt oameni căzuţi în stradă şi medicii noştri nu fac faţă, maşinile sunt puţine...
- Şi dacă eu mor în casă ce fac?
- Ne pare rău. Mai vreţi să vină cineva?
- Nu mai am nevoie. Mulţumesc pentru promptitudine.

Ar trebui ca numărul de la "Salvare" să fie 666 iar serviciul să se numească "Primul pas spre Iad".

5 Comments:

Anonim said...

Sincer, noi ne-am luat masina pentru ca am patit sa nu vina Salvarea la cel mic, cand era bebelus, fiindca au considerat ca "nu au dotari pentru pediatrie". Eu le spuneam ca s-a lovit la cap si i s-a umflat, iar ei ma intrebau la telefon ce sex are! Am prins din strada un taxi si am fugit cu el in brate la Urgente, dar nu am vrut sa mai trec prin asa ceva...

Anonim said...

Tragicomicul situatiei este ca toate astea se intampla in timp ce platim mai mult de o treime din salariu ca impozit pentru sanatate. Pentru a cui sanatate?

Anonim said...

Sanatatea celor care plimba hartii, raspund la telefoane si fac cafele prin institutiile specializate ale statului. Intimplarea face sa am prieteni medici si stiu ca sunt platiti mizerabil si folositi intens, mai ales cand sint tineri... In schimb ei sunt primii aratati cu degetul atunci cand cand (si daca) primesc 'plicul'. De imbuibatii contopisti din ministere care se inmultesc ca hamsterii, rontaind hirtii si hirtiute, nu aminteste nimeni.

neuronu said...

am patit-o si eu! Am chemat salvarea pe la ora 23 si la ora 4 dimineata, cand am sunat a 3 oara, inca mi se explica, ca o sa soseasca o ambulanta!

Pana la urma le-am spus sa nu mai vina!

Anonim said...

si eu am patit-o... dupa o ora jumate de asteptare m-a dus tata la spital... ne-am intors si au aparut si ei cam dupa 3 -4 ore dupa ce ii sunasem. doamnele de la telefon i-au inchis maica-mii telul in nas cand a sunat a doua oara. iar explicatia doctorului a fost ca s-a schimbat tura. statia de salvare este la 5 minute de mine. :(