joi, 2 august 2007

Esenţă de vagin

Am primit un eşantion de "parfum" care miroase, mă scuzaţi, a pi*dă. Pentru că asta e ideea lui: să miroasă a... chestia aia care are de jur împrejur o femeie.

Se numeşte Vulva Original şi e un produs în care se pare că oamenii care îl fac investesc destul de mult din moment ce au ditamai campania.

Acum... nu prea înţeleg care e targetul produsului. Dar aş putea să fac un sondaj de opinie şi să vă-ntreb dacă aţi vrea să aveţi aşa ceva acasă! Precizare: nu, nu miroase a peşte. :D

8 Comments:

Anonim said...

Eu nu stiu ce-i aia pi*da. Daca vrei sa zici pizda, zi asa :D
Cat despre parfum, uh, exista si cu miros de metrou sau de computer nou, asa ca probabil c-or fi unii care vor si asa ceva... Dar ma gandesc ca ceea ce te face sa te simti bine cand esti cu botu' in locul cu pricina nu tine de miros, ci de diversele substante care-ti intra in corp prin nas (si gura, depinzand de ce faci acolo) si creaza un fel de mic... natural high.

Fan Football said...

mah, e si chestie de feromoni, sa recunoastem. Probabil insa ca asta e pentru cei care considera mirosul principalul stimulent sexual.
Sau naiba mai stie! :-)

Anonim said...

Si daca ei considera mirosul principalul stimulent sexual, cu ce-i ajuta ca au doar mirosul? Plus ca atunci cand esti cu nasu' in zona respectiva, lasand la o parte 69, nu esti tu ala care trebuie sa fie excitat.
Anyway, sa nu cumva sa va vina o idee sa puneti o mostra in revista... sau s-o faceti sa mioasa asa. (Desi imi imaginez transportul si livrarea... Dar mai ales depozitarea in chioscuri si reactiile clientilor, mai ales acolo unde vinde o femeie LOL)

Anonim said...

Cand trece una pe langa tine si miroase a pi*da... sa te intrebi ce miroase...parfumul sau pi*da? :))

Anonim said...

Nu stiu cum dracu' se face ca un om caruia ii face complimente unui "mort destept" ataseaza pe aceeasi pagina chestii d-astea despre sex... Tzone, mon amour, puteai draga s-o faci separat ca nu-ti mai admira vizitatorii pasiunea pentru muzica folk. sau in acceptiunea ta exista o legatura intre mirosul de ...pasarica si acest gen de muzica...da...ambele dau idei, de-asta ai tu talent la scris

Fan Football said...

Stefania, calm, asta e un blog, nu o carte, lucrurile se intimpla in ordine cronologica. Mor de ciuda ca a murit Pittis, crede-ma!
Dar cu citeva zile inainte am primit timpenia aia de esenta si, pentru ca e un blog (al meu) pe care pot sa pun ce vreau (cu riscul, desigur, de a fi injurat), am pus-o. Nu-i bai, viata merge inainte si fara Pittis dar si cu miros de... zmeurica sau cucuta, n-au nici o legatura una cu alta sau au toate legaturile din lume.
Cind voi decide ca asta va fi un blog literar (si chiar e posibil...) voi comunica asta. Pina atunci... enjoy life, cu toate muchiile si rotunjimile ei!

Anonim said...

Stiu ca e un blog, dar nu te-am injurat, nici la dracu' nu te-am trimis si nici d mamica ta nu m-am luat..
Pana la urma si Pittis a fost barbat si a facut si el sex, ca doar n-o fi cazut de la Vatican. Probabil a scris si cantece pe care le-a dedicat femeii si partii sale anatomice care-o diferentiaza major de barbat, asa ca daca veti cauta mai mult, poate ati gasi vreun manuscris lasat de Motz. ai face mare tiraj revistei publicandu-l...
Tzone, n-a fost de rau...

Fan Football said...

Stef, poa' sa fie si de rau, accept orice critica atita vreme cit e formulata cu bun simt si, culmea, e si argumentata.
Da' am prins ideea, don't worry!