miercuri, 27 iunie 2007

Vineeeee!

6 Comments:

Anonim said...

bestial! de-abia astept sa vad pagina lu' gogu ;))

Mihai STOIAN said...

Super tipa ! Hmmmm nu ma pot abtine sa nu o cumpar.

Anonim said...

Ce aiurea mi s-a parut locul 1 anul trecut, dar anul asta chiar ca...
(Nici nu observasem ca n-avea chiloti tipa aia...)

Anonim said...

E gata si preview-ul rasfoibil. Goliti cache-ul, dati refresh, luati un ciocan mai mare si faceti totul ca sa vedeti minunea, inclusiv un click pe coperta din dreapta, sus pe blogu' lui Eddie... Vise placute!

Anonim said...

Foarte frumos pictorialul cu Catrinel, dar uite ce am descoperit eu aici : http://www.cassini.ro/?p=37

Anonim said...

nu esti singurul care ai vazut "scaparea". chiar ma gandeam sa le scriu un mail, poate primesc si eu o revista gratis. dupa care am renuntat, doar nu s-or da o revista numai pentru atat ;) mai multa atentie data viitoare !