miercuri, 27 iunie 2007

Garbage movies

Americanii fac filme din ce în ce mai proaste. Uită-te la 10 filme noi, care vrei tu, şi spune cu mâna pe inimă câte dintre ele ţi-au plăcut mai mult de 70%?

Nici nu mai îmi vine să scriu despre filmele pe care le văd.

Sunshine, de pildă. Mă bucuram că, în sfârşit, mi-a căzut în ochi un s.f. "ca pe vremuri". Cine mai face azi s.f.-uri ca pe vremuri? M-am bucurat degeaba. Începe într-o atmosferă de Tarkovski şi se termină într-una de desene animate manga fără personaje. Bullshit.

Apoi: The Ex. O comedioară "romantică" (mai dă-le dreaq de comedii romantice!) la care râzi dacă atunci când întorci capul vezi un guşter lângă tine pe canapea.

Mai departe: Vacancy. Un fel de horror cu un story mai banal ca povestea unei libelule moarte pe o conopidă putrezită. Un cuplu la un motel, noaptea, bântuit de nişte nebuni care vor să ucidă din dorinţa de a face filme snuff. Unbelievable fucking bad movie! Oamenii ăştia au prea mulţi bani!

În fine, Shrek al Treilea. OK, e haios, ne-am distrat la primul de-am căzut sub masă, la al doilea am râs din respect şi, pe alocuri, din inimă. Ei, al treilea pune punctul pe i: facem continuări ale marilor succese doar ca să ţinem "industria" de merchandising sus.

Nici nu-mi vine să mă uit la Piraţii 3, la Păienjenică al treilea, la al 13-lea Ocean, la Indiana 4 sau la Die Hard "ucide-i pe toţi din nou"...

În curând vor face "Titanic se întoarce". Pariu!

8 Comments:

Mihai STOIAN said...

Piratii 3 e o porcarie nu iti recomand Eddie sa pierzi 2 ore cu el ... eu unu m-am plictisit de moarte la el.

DJ said...

Orice ai face, nu te uita la Spider al treilea. Iti vine sa te sinucizi singur :)

Anonim said...

dap. americani nu mai au idei...sa vina in romanica sa se inspire...aici cred ca vor face ce-a mai tare telenovela...poate vor lua si Oscarul cu noi.

Iulian said...

Gresala este a voastra ca mergeti la file care din start se anunta a fi filem proaste. (eg: Piratii).
Fratilor, sunt filme americane bestiale care se fac acum, in prezent. Trebuie doar sa stiti sa cautati si titluri mai putin rasunatoare...

Mihai STOIAN said...

@iulian de acord

cinesseur said...

uite iti dau eu un film american la care nu te vei plictisi: david fincher's zodiac!

Anonim said...

nai nicio treaba cu filmele

movieaddicted said...

die hard 4 a fost bun :)