marți, 8 mai 2007

N95 e cool

Nokia a lansat în România "computerul" N95. Am participat la evenimentul de lansare şi mi-a plăcut faptul că a fost "altceva" decât o conferinţă de presă obosită.


A fost o cursă prin oraş, cu indicii oferite în locaţii diverse, cu puzzle-uri ce trebuiau rezolvate, cu un joc de black-jack, cu o cursă de carturi şi, în final, cu un seif de deschis cu codul care trebuia "compus" pe drum (by the way, echipa din care am făcut parte a câştigat!). Aveai la dispoziţie un N95, cu GPS, şi trebuia să te descurci în trafic cu el.



Bine, GPS-ul nu e cine ştie ce (sunt hărţi de la Google Maps iar dacă ar fi să te iei după traseele arătate pe telefon ai ajunge în... cosmos) însă una peste alta N95-ul e o sculă cool, unul dintre cele mai tari device-uri la ora actuală. Cum nu sunt un fan al seriei N (îmi place doar N73) - N95 e o surpriză plăcută. Şi asta chiar dacă e un telefon slide, care, glisează (deschizându-se) inevitabil în buzunarul de la blugi.

4 Comments:

Anonim said...

what's the big deal cu device-ul asta? Daca are harti de la Google e naspa. Pe N73 mi-am incarcat aplicatia free tot de la Nokia, mi-am luat un GPS de 100EUR, si nu trebuie sa car cu mine ditamai caramida.
Ceva indicatii despre pretul cu care o sa 'iasa'?

Fan Football said...

pai marele big deal este ca... nu e ditamai caramida!
in plus, are o camera de CINCI megapixeli, lentile Carl Zeiss, are niste features-uri cool legate de uploade-ul pe Flickr si bloguri si alte prostii dintr-astea. Si arata si foarte bine.
Pretul e undeva peste 20 de milioane (intre 22 si 25, depinde de magazin si de conectare), e cel mai scump Nokia. E aproape un laptop in miniatura.

Oana Tonca (Tzuni) said...

Apropo de preturi, la Euro GSNM, spre exemplu, N 95 – 2229.00 si N 93 – 2213.00. Nu-i mare diferenta.
La Vegastel e - 2324.00 si... mai scump, N93i la Internity - 2399.00

Anonim said...

...iarasi v-au fermecat Nokiotii...
Hai sa va spun (din nou): N95-ul este o prima incercare a suomezilor pe piata SUA cu divaisuri cu GPS incorporat. Cea mai buna aparare e atacul, iar in procesul cu Qualcomm raspund atacandu-i pe partea de GPSOne (tehnologia de localizare in CDMA). Vor sa prinda o bucatica din E911...Vom mai vedea in viitor dintr-astea, din ce in ce mai multe...Altfel, N73 ma multumeste ;)