marți, 8 mai 2007

Cu mijlocu'!

Azi am făcut două lucruri care nu mi se mai "întâmplaseră" de o sută de ani. Două lucruri fantastice.

1. am mers cu tramvaiul
2. am mers cu metroul

Experienţele sunt fabuloase. M-am simţit re-coborât printre pământeni (asta ca să vedeţi gradul de snobism la care m-a adus societatea! :D ).

1. cu tramvaiul s-a întâmplat dimineaţa, la 9.30. Tramvaiul 23. În mijlocul unui sobor de babe, care comentau despre Băsescu ("i-aş omorî pe toţi dacă aş fi în locul lui!"). Plus un controlor cu faţă de K1-ist, căruia i s-a pus pata pe o biată femeie care evident că nu avea bilet, dar la întrebarea "Aveţi bilet?" a răspuns cu "Eu caut ICRAL-ul ăla care ar trebui să fie pe-aici pe undeva". Femeia nu avea lejeritatea lui Gogu Kaizer de a negocia cu controlorii, aşa că a fost coborâtă la prima şi arsă.

2. cu metroul s-a întâmplat la 18.30. Mai întâi trebuie spus că, pe vremuri, în Mezozoic, am mers ani în şir prin tunele. Acum a fost ca o întoarcere la rădăcini. Ce mi-a sărit în ochi:
- multe vagoane sunt grafitti-zate. Da' urât de tot. N-am reuşit să-mi dau seama dacă e vorba de nişte opere de artă "la cerere" sau pur şi simplu un act de vandalism. Oricum, arată ca-n Bronx.
- în continuare, în metrou pute. E un fenomen de masă: lumea nu se spală. Alo, publicitarii cu smacurile! Ia băgaţi nene mai multă reclamă, poate mai educaţi bizonul!
-din ce în ce mai mulţi freaks. Cel mai cool era unul slab ca un sticks privit de sus, cu o trotinetă pe care a folosit-o ca să se mute de pe scaun la uşă, deşi era o distanţă de trei paşi.
- avem femei bune. Nu că n-aş şti asta dar uitasem că multe umblă precum cârtiţele.

Voi repeta experienţa de astăzi. Face bine la ficat, la scurtarea timpilor cu deplasarea şi la desnobire.

5 Comments:

Woland said...

eu am mers ieri intr-un vagon in care cred ca erau 800 de mii de oameni. am turbat. am vrut sa omor pe cineva. erau cateva femei misto. eram asa nervos ca am vrut sa le carpesc si pe ele. deci mersul cu metroul dauneaza grav echilibrului mintal interior al individului. eu zic sa nu exagerezi cu metodele astea brutale de desnobire, altii au ajuns la nenea Grig la integrare in absolut de atatia draci :))

Anonim said...

Dar ce-are masina ta? Nu o mai scoti decat duminica? :-)
La 18:30???? Ce repede pleci de la serviciu..... Ferice de tine!!!

Anonim said...

Acu' fo' zece ani cand 'faceam Germania' ca orice roman verde, am invatat ca S&M-ul a luat amploare la cererea unor executives grasi si chelbosi care, pentru a-si tempera preventiv excesele fata de subalterni, plateau ca s-o ia peste fundurile lor albe de la grasance inghesuite in latex.
Din ce povestesti, miros un business. Excursii flash de 4 ore cu metroul! Inscrieri pe net sau pentru nevoi urgente prin SMS. In felul asta (poate) ca Z5-urile si Meleurile n-or sa ne mai taie fatza cu atata tupeu...
Sau ai vrut sa te simti o ora Base, sa vezi cum e sa faci o baie de multime? :))

Fan Football said...

Woland, ma ingrijorezi! Cred ca am sa ma feresc de-acum, totusi. :-)
Strumfy, a fost un "accident" :-)
Melcule - exact senzatia lui Base am avut-o. Ba chiar aveam impresia ca una mica si cu cur bombat vroia sa faca o poza cu mine. Cred ca era prea timida, totusi. :D

Anonim said...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.