sâmbătă, 28 aprilie 2007

Marele ipocrit

Există multe personaje nefaste în fotbalul românesc. Şi la Dinamo, şi la Steaua şi peste tot. Însă maximul cred că este atins de Copos.
Las memoriei episoadele din trecut legate de antrenori (cu mătrăşirea ordinară a lui Rednic, cu neîncrederea în Răzvan etc) şi mă refer la ultima lui declaraţie. Conform GSP, Copos spune acum (acum!) că Rapid e cea mai bună echipă din ţară. Anul trecut, când trupa lui Lucescu făcea minuni prin Europa şi se bătea la titlu, marele patron era nemulţumit şi-şi dorea mai mult. Acum, ipocrizia din el îl face să-şi premieze jucătorii după catastrofa cu Dinamo ("arbitrii sunt de vină!") şi să afirme că echipa lui e cea mai tare. În vreme ce, pe la spate, nu ştie cum să-l aducă mai repede pe Hizo sau vreun alt dulău "galactic".
Prafurile lui Copos nu mai folosesc nici măcar la propriile prăjituri. Jenant.

3 Comments:

Anonim said...

trupa lui rednic, adica trupa lui lucescu

Dani said...

Mda.. aia este o greseala a articolului, apoi nu stiu de ce este domnul Tone asa de frustrat, doar echipa lui e pe primul loc, nu vad de ce trebuie sa dea acuma in Rapid, Panduru, Lucescu toti cei care au curajul sa zica ceva de Dinamo. NU contest superioritatea lui Dinamo, dar de ce cand ajungi sus trebuie sa dai in alti cu sezoane mai putin nereusite. Si vorba lui Lucescu, vor mai trece 10-15 ani pentru ca dinamovisti sa traiasca ce au trait rapidisti si stelisti anul trecut. In rest toate cele bune, si sincer bafta anu viitor in cupele europene, acolo conteaza ce facem!!!

Fan Football said...

am corectat, merci.
Ionesta, ai inteles gresit! Nu dau in Rapid, toata stima pentru ce au facut anul trecut cind am fost suporterul lor si mi-a parut rau ca nu au trecut de Steaua in sferturile cupei uefa. Sint, de asemenea, un admirator al lui Razvan Lucescu, care e un antrenor bun si cu mult prea mult bun simt pentru patronul pe care-l are.
Sigur ca in cupele europene conteaza ce facem si n-am spus niciodata ca dinamo va face marea cu sarea la toamna, ba dimpotriva: cu lotul de acum nu va luanici macar un punct.
Eu ma refeream strict la atitudinea lui Copos si sint sigur ca multi imi dau dreptate in ceea ce-l priveste.