marți, 10 aprilie 2007

Kanalizarea transmisiilor TV

N-am ce face şi trebuie să mă iau din nou de Kanal D. De data asta din cauza transmisiei meciului Steaua - Dinamo. N-am văzut nicăieri, la nici o televiziune, o aşa bătaie de joc faţă de telespectatori. Inserturile publicitare făcute din soft, pe gazon, folosite aproape non-stop (şi din cauza cărora camerele nu focalizau pe suprafaţa din teren pe care se juca în acel moment), au fost o jignire pe faţă la adresa celor care - din păcate! - trebuie să vadă astfel de meciuri importante pe un post de televiziune care încalcă cele mai elementare norme de civilizaţie.
Pentru porcăria asta Kanal D ar trebui să-şi ceară scuze în mod public!

5 Comments:

Aurelian said...

Un nou concept de publicitate. Vom urmari fazele importante ale meciului cum ar fii de exemplu marcarea unui gol, binenteles in reluare dupa difuzarea spotului publicitar. Numai la Kanal D ....

de cacat....scuzati expresia!!

neuronu said...

bai, cat m-au enervat idioti astia ca au transmis aproape tot meciu' cu camera aia de la ditai inaltimea ca sa poata ei sa-si puna logo-urile sponsorilor...KKnal D

Ţugurlan said...

eo zic că dacă scot spot-urile cretine din timpul meciului (mai bine cade casa peste mine decât să cumpăr ceva de la MGA), inset-urile pe gazon nu sunt aşa supărătoare.

Anonim said...

Daca inserturile au fost adaugate prin soft inseamna ca nu aveau cum sa deranjeze focalizarea camerei... ;)

Eduard Ţone said...

ba da, aveau cum sa deranjeze (evident nu focalizarea efectiva), fiindca nu s-ar fi putut urmari meciul cu insertiile puse pe doar o bucata de teren care era filmata in mod normal in derularea fazei, astfel ca se facea o marire generala a cadrului, fapt care facea ca jucatorii sa se vada foarte mici iar din desfasurarea partidei sa nu se mai inteleaga mare lucru.