sâmbătă, 3 februarie 2007

Sanda Tătărescu

Mă uit ca de fiecare dată cu plăcere la emisiunea Profesioniştii, a Eugeniei Vodă, şi cu atât mai mare este plăcerea în această sâmbătă văzând că invitata ei este Sanda Tătărescu-Negropontes, fiica fostului prim-ministru liberal din perioada interbelică, Gheorghe Tătărescu.

De la strălucirea vieţii la curtea regală engleză (trimisă fiind la Londra să studieze de către tatăl ei) şi până la anii de închisoare şi munca la deratizare (forţată de regimul comunist) povestea Sandei Tătărescu este fascinantă.

Păcat că mai sunt doar câteva asemenea personaje în România şi că ele se duc, încet-încet, luând cu ele eleganţa, stilul, inteligenţa, educaţia pentru a lăsa locul imposturii şi prostului gust.

4 Comments:

Anonim said...

Şi mie îmi plac tare mult "Profesioniştii" şi Eugenia Voda (profesioniştii la propriu şi la figurat). Pe lângă faptul că îşi pregăteşte minuţios fiecare emisiune are un dar remarcabil: de a şti să "îmbie" omul la confesiune fără a fi agresivă; fara a da impresia că intră cu bocanci. Este punctul forte. Este o calitate pe care nu prea mulţi o au.

Fan Football said...

Exact! se documenteaza extraordinar de bine si are talentul de a face omul sa spuna lucruri interesante cu eleganta si inteligenta. Am mai spus-o si o repet: Eugenia Voda face cea mai buna emisiune de pe TVR 1, urmata imediat de cea a lui Catalin Stefanescu.

Anonim said...

Daca TVR-ul, sau Eugenia Voda - ar vinde emisiunile acelea pe DVD, eu as cumpara.

Fan Football said...

si eu. eu as cumpara si cartea eugeniei voda, stiu ca a scos una acum ceva vreme, cu dialoguri din emisiuni mai vechi. dar n-am mai vazut-o prin librarii.