sâmbătă, 24 februarie 2007

Nou album Sandra

Sandra (aia care încânta unora tinereţile cu Maria Magdalena, Loreen sau Everlasting love, aceeaşi de care e îndrăgostit Găinuşă) s-a plictisit să facă pe gospodina pentru Michael Cretzu şi a lansat un nou album. Nu contează că acum are 45 de ani (pare să arate bine, sau, oricum, au nişte meseriaşi în Photoshop) - vivacitatea ei e aceeaşi.

Chiar dacă melodiile de pe The Art Of Love nu sunt scrise de Michael (ci de Jens Gad, un colaborator mai vechi), unele păstrează "parfumul" Enigma. Ascultaţi-l, că merită!

7 Comments:

Anonim said...

eu am gasit doar linkul asta pe youtube: http://www.youtube.com/watch?v=ml80Ig1wjdc

Anonim said...

o fi cintat din el si asta-iarna pentru Pinalty? stii ca a fost la Piatra Neamt ...

Fan Football said...

:-) nu stiam ca a fost la Pinalty. daca vrei albumul, shoot - ti-l trimit pe mail. abia a iesit, nu cred sa fi folclorizat din el pe sub Pietrishica. ;-)

Reverse Road! said...

Imi place albumul. Suna misto. Bravo ei, are vana inca, daca pot sa ma exprim asa... In poza au mai retusat-o. E mai grasuta in realitate , cel putin cand a venit in Romania asa era. Daca doreai sa mergi sa o asculti era imposibil. Au spus doar cu o zi inainte la televizor si asta asa ca o stire de umplutura. Imi place mai mult albumul ei decat ultimul Enigma, si pentru cei care nu stiu, Jens Gad este cel care a stat alaturi de Cretu in proiectul Enigma, mai putin la acest ultim album. Cel mai mult acesta si-a pus amprenta in realizarea lui The Cross of Changes (Enigma 2), unde sunt multe solouri de chitara d-ale lui. Recent si-a lansat si un album care se numeste Achillea si care este apreciat de multi fani Enigma.

Fan Football said...

nexus, acest enigmafan, stie ce spune! ;-)

Anonim said...

trebuie sa il iau neaparat, imi aminteste de copilarie :)

Anonim said...

A.. Nu chiar cu o zi inainte.Au anuntat cu vreo 2 saptamani pe site-uri daca dadeai search pe google. Dar eu tot nu am reusit sa ajung. Poate data viitoare.