luni, 26 februarie 2007

...şi s-au dat Oscaruri!

Hai să analizăm un pic:


* Cel mai bun film: The Departed. Am spus deja că am o mică problemă cu filmul ăsta, un remake marca Scorsese. Nu e rău, dar nu m-a mişcat. Iar mafioţi, iar Di Caprio...

* Cel mai bun regizor: Martin Scorsese. Oarecum logic. Dar comparaţi Departed cu Babel din punct de vedere regizoral şi spuneţi care că produce mai multă emoţie!

* Cel mai bun actor într-un rol principal: Forest Whitaker pentru Last king of Scotland. Am văzut filmul aseară şi pot să spun că Whitaker merită Oscarul pe deplin. Un film mai degrabă prost, dar o interpretare de mare excepţie pentru rolul lui Idi Amin.

* Cea mai bună actriţă în rol principal: Helen Mirren pentru The Queen. Ei, aici voi striga Huo şi dacă aţi citit ce am scris despre filmul ăsta veţi înţelege de ce.

* Cel mai actor în rol secundar: Alan Arkin pentru Little Miss Sunshine. Perfect de acord.

* Cea mai bună actriţă în rol secundar: Jennifer Hudson pentru Dreamgirls. Aici iar avem o problemă. Dreamgirls e un film în care după părerea mea nu se remarcă decât frumuseţea lui Beyonce. Marile nedreptăţite: Adriana Barazza şi Rinko Kikuchi, pentru Babel, poate şi micuţa Abigail Breslin pentru Little Miss Sunshine.

Restul premiilor sunt mai puţin importante, poate cel pentru cel mai bun scenariu (Little Miss Sunshine) să fie pe gustul meu.

Nu pot să spun decât că, de la an la an, premiile Oscar seamănă izbitor cu concursurile de miss. Întotdeauna adevărata "regină" e cea de pe locul 2.

Foto: Penelope Cruz, încântătoare în ceremonia de azi-noapte, ar fi meritat un Oscar pentru Volver. Foto: WireImage.com

3 Comments:

Anonim said...

Foarte previzibilă ediţia din acest an.
Scorsese a luat premiul pentru regie că aşa trebuia să se întâmple. Doar nu era să rămână iar pe dinafară.
Jennifer Hudson mi s-a părut sub cele patru contracandidate, dar reprezintă visul american.
Iar The Departed e un film decent, dar în nici un caz de Oscar.

Fan Football said...

Asa e, previzibila si foarte slaba. Eu am o mare intrebare: de ce a fost nominalizat Eddie Murphy (la Oscar pentru rol principal masculin) pentru rolul din Dreamgirls, cind acolo are o aparitie mai degraba meteorica si nesemnificativa.

Anonim said...

Ce mi-a placut a fost publicitatea de care a beneficiat Al Gore si documentarul lui (care a si luat 2 premii) si, implicit, problema incalzirii globale (si restul problemelor de mediu). Poate, poate...