luni, 19 februarie 2007

FHM la Teachers Film Festival

In noiembrie, FHM a participat la Teachers Film Festival. Treaba a stat aşa: a trebuit să alegem un film dintr-o listă şi să facem după el o parodie de câteva minute. Noi am ales Pulp Fiction şi l-am prezentat în concurs ca Pulpe Ficşăn.

N-am câştigat nici un premiu (nici nu credem că juriul a înţeles prea mult din ce ne-a dus pe noi capul) dar ne-am distrat buhuhu. Mai jos puteţi vedea filmul integral. Precizare: scenariul aparţine lui Dan Mihu, colegul nostru premiat anul trecut la concursul de scenarii HBO.

2 Comments:

Anonim said...

De buhuhu nu zic nu, dar si scenariul a fost o munca de echipa, ca sa nu zic colectiva ca dadeam in cacofonie. Fiecare a pus de la el, incercand sa se simta bine in pielea personajului. De editat, am editat textul pe Google Docs in modul wiki, cu Anda suflandu-mi in ceafa si cu Paul comentand diversele poante si pasaje. Asta dupa ce povestea - storyline-ul - s-a nascut exact asa cum se vede in filmulet, in jurul biroului tau, la o discutie punctata de ciocanele pneumatice ale muncitorilor care desfaceau strada. Ba, dupa cum se vede acolo, ideea aia haioasa cu intoarcerea in timp ii apartine tocmai lui Paul. Ce nu se vede acolo sunt urmatoarele: a) Augustin, care in versiunea filmata a sedintei era in spatele camerei, b) numele lui Alex Parvu, care juca rolul lui Liviu (fugit cu artista lui), c) expresia Mariei, care avea treaba prin redactie, atunci cand Andra s-a urcat pe masa si a scos pistolul...

Anonim said...

Am citit si eu scenariul premiat la HBO al lui Dan Mihu. Pe situl LiterNet. Cine stie, stie. Cine nu, sa caute.