luni, 8 ianuarie 2007

Oana Zăvoranu în FHM Ianuarie


Oana Zăvoranu e o persoană foarte interesantă. E genul de vedetă care dacă tot face un interviu are şi ceva de spus. Indiferent că eşti sau nu de acord cu părerile ei, măcar rămâi cu ceva de pe urma timpului petrecut faţă în faţă cu ea.
Sunt curios câţi vor sări în sus pe ideea că n-avea ce să caute în FHM. E din ce în ce mai des asociată cu scandalul, simpatizează cu un personaj care numai simpatic targetului revistei nu este, ba mai mult, a şi intrat în partidul lui, şi, în general, şi-a creat o imagine voit ţaţofilă.

Cu toate astea, cititorii vor spune, după ce vor vedea pozele, dacă merită sau nu să apară în FHM.
Părerea mea e că merită. Antipatică pentru unii, fascinantă pentru alţii, Zăvoranca posedă un lucru pe care nu i-l poate nega nimeni: are substanţă. Citeşte interviul ei din FHM Ianuarie şi află în ce fel îi va ajuta pe Cârcotaşi, de ce vorbeşte precum Vadim şi de ce nu ar filma niciodată scene nud într-un film.

Mai jos, un fragment din interviul Oanei pentru FHM Ianuarie:
¤ Care e cea mai tare tortură la care i-ai supune pe Cârcotaşi?
Să am succes. Asta ar fi cea mai tare. Şi-ar roade unghiile de invidie.

¤ Ai jucat vreodată Buzuka?
Da, am intrat şi eu o dată pe site-ul lor şi am dat cu verze în mine.

¤ Dar ce-au cu buzele tale? Nouă ni se par sexy...
Habar n-am, asta mă-ntreb şi eu! Angelina Jolie, e foarte sexy din pricina buzelor, gura ei e idolatrizată. E un fel de marcă înregistrată. Dar ei vor să se ia de mine cu orice preţ. Ei nu construiesc însă nimic original, emisiunea e o furăciune din Italia. Cârcotaşii sunt doi papagali care citesc de pe prompter într-o emisiune înregistrată...

¤ Bine, dar îşi scriu singuri textele... şi de multe ori sunt reuşite.
Ei, uite că nu sunt sigură. Am şi eu dubiile mele. Ei se iau de oameni dar la sfârşitul zilei nu realizează că ar trebui să le fie datori acelor oameni. Eu le-am oferit un loc de veci în cimitirul meu. Pe bune! Când le va veni obştescul sfârşit eu voi fi alături de ei şi-i voi ajuta prompt.

Foto: Tibi Clenci / FHM

11 Comments:

Anonim said...

Salut Eddie,

Super idee. Succes in continuare tie si FHM-ului.

BTW: cool calendar ati avut in Decembrie :)

Fan Football said...

Merci, Daniel! Pregatim si alte surprize in lunile ce vin.

Anonim said...

Mari minuni stiu sa faca colegii tai cu calculatorul si programe dedicate .Nu ma asteptam la o asa reusita ,sa inlaturi toti pistruii si toate petele de pe piele si sa produci ceva de competitie .Bravo lor !

Fan Football said...

haha. Florin, o cunosti asa in amanunt pe Oana? :-)

Anonim said...

despre cimitirul ei...mai exact despre felul in care isi promoveaza afacerea asta am facut un text de stand up comedy...filmuletul il gasiti aici http://neuronu.blogspot.com/search/label/video%20stand%20up%20romanesc
in ultimul de jos ;)

neuronu said...

sorry! revin cu adresa exacta
http://neuronu.blogspot.com/search/label/video%20stand%20up%20romanesc

Anonim said...

ma, bine ca ati dat-o pwe zavoranca in revista. Atita se tot vorbea de ea, incit, intr-o zi cind se certa cu ma-sa pe la zero tv, i se vedea o tita maio iesita inafara. Si mi-am zis cum o arata asta goala?
Ei uite ca apara gagica. Nu stiu, o fi normala, n-o fi, vui crezi ca-i pasa?
tipa e buna si gata.
Calendaru putea fi mai mare.
In rest, sinteti tari.
Aveti o poza la o pipita in revista, unde se vede prea tare ca ati folosot calculatoru sa-i modelati bucile.
Flaviu

Fan Football said...

Flaviu, sinii Zavorancei sint dublu-mariti. Da' cui ii pasa. Vezi si tu ca arata bine...
Calendaru e mare... cit a vrut sponsoru'. Ne straduim sa-l facem din ce in ce mai mare. Gigantic! :-)
Merci, mai treci p-aici!
PS: Daca n-ar fi photoshopu' n-ar mai exista atitea "vedete". Da' sa nu mai spui la nimeni. :D

Anonim said...

lipsa de respect fata de cititori!
nu ma mir...dupa ce monica stupizica a castiga top 100....zavoranca pe coperta e asa, ceva chiar soft.
dati o tura prin piata matache sau obor si va luati o sira de porc (coloana vertebrala adica).
bani bani, inteleg, ca doar nu o sa lucrati pe nasturi, da putine pricipii acolo... ne pretindem si noi, cititorii, cu putin creier si morala si cheste imibibate cu asa ceva vrem sa cititm.
da la cat va curvasariti, ca toata media romaneasca, slabe sanse.
cumparam fhm de prin 2000, da de cand cu minca, pas. si nu ca m-am reprofilat, ca restul de reviste sunt mult mai proaste ca fhm,( PLAY BOY e pe ultimul loc), da nu va mai dau bani sa citesc curvasarelile voastre.
hahahahahaha
scris de alex

Fan Football said...

Draga Alex, nu-ti place Oana Zavoranu? Nici o problema. Nu-ti place Columbeanca? La fel. Nu-ti place FHM? Identic. E ca butonul de la telecomanda: schimbi cind vrei - citesti ce vrei. Asta nu te poate opri insa sa pastrezi un ton moderat.
Sa stii insa ca sugestiile sint oricind binevenite, fiindca intotdeauna, din 2000 incoace, am plecat urechea la sugestiile cititorilor: de pilda PE CINE ai fi vrut sa vezi in FHM? Sa inteleg insa ca "putinul creier si morala" nu te lasa sa faci asta? Ma indoiesc.
Si ceea ce ar trebui sa intelegi, in privinta femeilor care apar in FHM este esential: nici una dintre ele nu apare in revista pe criterii legate de bani/interese/scandaluri/politica/morala etc. FHM nu a pretins niciodata ca e o revista "mondena", "serioasa" sau "de cultura a maselor". Nu ti-am aratat-o pe Zavoranca in posturi sexy pentru principiile ei de viata ci - mult mai simplu - pentru a-i admira (sau nu, dupa caz) fizicul.
"Binilii invinge!" ;-)

Anonim said...

Nu pot s-o sufar, nu-mi place cum arata, dar daca voi ati vrut-o in revista, treaba voastra, nu ma plang.