sâmbătă, 27 ianuarie 2007

FHM Online - lansat la apă

EMAP Consumer Media a lansat în Statele Unite FHM Online (www.fhmonline.com), un mega-site ce vine în sprijinul bărbaţilor care nu mai au timp să citească o revistă dar găsesc resurse pentru a petrece ore întregi pe net.

După ce ediţia americană a FHM a fost suspendată, lansarea FHM Online îşi doreşte să devină principala sursă de entertainment pentru tinerii americani şi din întreaga lume. Site-ul are un design spectaculos şi o acoperire editorială imensă, care include - pe lângă fotografiile cu femei în ipostaze sexy - sport, jocuri, gadgeturi, sfaturi, video, webTV dar şi content generat de utilizatori.

FHM Online oferă şi un newsletter zilnic, customizat, întregul conţinut urmând să fie de asemenea susţinut în curând de o versiune pentru telefoanele mobile.

FHM Online se doreşte a fi primul pas în tranziţia de la formatul print la cel digital. "Scopul nostru e să creăm o destinaţie zilnică pentru bărbaţi, oferindu-le un pachet complet", a precizat Scott Kritz, editorul FHM Online. "Vom continua să păstrăm valorile brandului FHM - funny, sexy, useful - însă acum ne vom concentra pe atragerea zilnică a cititorului FHM. Multe dintre rubricile favorite ale ediţiei americane se vor regăsi aici însă vom avea şi materiale primite din reţeaua celor peste 30 de ediţii internaţionale. Vom mări numărul materialelor video, a interviurilor, a blogurilor persoanelor celebre, etc. FHM Online îşi va extinde serviciile şi via telefonul mobil, pentru video, interviuri, fotografii, download-uri".

Pentru mai multe informaţii, intră aici sau accesează www.fhmonline.com.

5 Comments:

Anonim said...

Foarte spectaculos. Este in stil american. M-am tot uitat zilele astea pe siteurile din www.nfl.com si toate sint construite pe aceasta arhitectura

Fan Football said...

Stil american, da. L-au lansat cu pompa si au ambitii mari.
De fapt, comunitatea online a FHM e deja foarte mare, mai ales de cind site-ul UK are o sectiune de tip MySpace: fiecare user inregistrat are pagina lui.
Industria se muta, incet-incet (sau chiar foarte rapid) pe net/mobil.

Anonim said...

La NFL.com - 'the best is still to come'...in primavara asta, cand isi vor relansa site-ul.
Mai interesanta este povestea din spatele site-ului! Au luat bucata de tort de la CBS, care producea tot contentul media pentru site, in gradina lor.
Sa vedem ce vor face.
Oricum, acolo e alta lume...stadioanele lor au in fiecare toaleta HDTV 16:9 care transmite live tot ce se intampla pe stadion - la noi inca ne mai intrebam daca gasim hartie igienica...

Dan Mihu said...

Ah! Am avut o usoara palpitatie citind titlul in RSS feeder. Credeam ca e vorba despre editia noastra. :)) Si incepusem sa ma simt atat de... blond. Dar m-am linistit. Nu s-a intamplat nicio minune. Si nici nu se anunta.

Anonim said...

Orice s-ar intampla cu site-ul romanesc, va ramane...un site. La americani e un business, ceea ce e cu totul altceva, si inseamna ... mult mai mult decat un site!