joi, 4 octombrie 2007

Hari Pocăr şi Îngerii lui Şarli

N-am avut de lucru şi ne-am înscris şi anul ăsta la Teacher's Film Festival. Partea mişto cu festivalul ăsta e că ne distrăm. Anul trecut n-am luat nici un premiu pentru Pulpe Ficşăn, da' am râs în două zile de filmări cât pentru o lună. Am avut o nominalizare, Tibi Clenci pentru cel mai bun actor. N-a luat premiul şi a fost distrus juma' de an. Noi l-am consolat spunându-i că anul ăsta sigur va lua ceva: măcar o măslină, o pralină, un aro pe motorină. Numai că acum i-am pus barbă şi nu prea se vede nimic din el. Iar va fi distrus.

Am făcut o parodie după Harry Potter. Se va numi Harry Potter şi Îngerii lui Charlie (sau Harry Potter workaholic, ceva de genul ăsta). A durat fo' 3 luni până ce Dan s-a hotărât să scrie scenariul (n-avea omul inspiraţie, îi veneau numai scene cu avortoni de 4 luni şi trei săptămâni în minte) dar în final a scos ceva, după câteva baxuri de Dulcolax. Nouă ne-a plăcut. Şi ne-am distrat din nou la cote înalte, în două zile de filmări cu bărbi, peruci şi baghete magice. Bine... iar nu va înţelege nimeni ce-am vrut să spunem cu filmul ăsta însă ne-am hotărât că dacă nu vom lua nici un premiu (again!) ne vom face propriul festival: FHM. Festival Hormonal şi Miştocar.

Pe mine mă veţi vedea în rol de Hari Pocăr cu moacă tâmpă. Eu n-am vrut, da' mi-au zis că semăn cel mai bine. Mi-am găsit ochelarii de acum 100 de ani şi m-am dat în stambă alături de Hagrid (Tibi Clenci), Ron (Liviu Rusu), Hermione (Andra), Dumbledore (Mişu Ionescu) şi ceilalţi.

După ce-l montează, o să-l vedeţi şi voi. Deocamdată, voila niscaiva poze de pe la filmări.







3 Comments:

Tix said...

un trailăr pe iutub?

Fan Football said...

am zis: pun dupa ce se face montajul final.

Anonim said...

Mai frate de suferinta ( spun asta k traim in Romania amandoi ) nush de unde aveti ideile dar va spun sincer sunteti tari. Abia astept sa vad Harly Roker si Demonii lu' Barbi sau Car Li cum se cheama.
Succes in continuare.