joi, 13 septembrie 2007

Ivankaaaahhh!

Sunt trei reviste în lume care îmi plac foarte mult. Ar fi şi a patra (Vanity Fair, dar îmi cade în mâini destul de rar, aşa că nu o includ aici).

Cel mai mult îmi place Wired - e de departe cea mai completă şi complexă revistă (tehnologie şi lifestyle), de la informaţie şi modul în care sunt scrise articolele până la designul inovator şi în fiecare număr surprinzător. Celelalte două sunt GQ (mă vor ierta colegii de la Esquire...) şi Arena, ambele în varianta UK, ambele poziţionate pe segmentul de lifestyle masculin.

În ultimul număr din Arena e un pictorial cu Ivanka Trump, fata Donaldului şi totodată vicepreşedinte la Trump Corporation. Pozele sunt excelente - de la coperta de tip "dominatrix" la interiorul senzual şi foarte feminin. Şi mai tare este însă materialul care însoţeşte pictorialul şi în care Ivanka spune câteva lucruri surprinzătoare pentru fata-lui-tata (deşi cine a citit cartea lui Donald Trump, Cum să devii bogat, nu ar mai fi surprins): "Muncesc de-mi sar capacele. Dacă aş fi precum Paris Hilton, să petrec fiecare noapte în club până la 4 dimineaţa, mi s-ar duce naibii viaţa. Am un credit ipotecar de plătit, aşa că la ora 6 sunt la birou". Ivanka pare genul "workaholic", pentru că aşa a învăţat-o tac'su de mică. Partea cool este că dincolo de asta găseşte timp să fie şi femeie. Şi-ncă una a naibii de bună!

4 Comments:

Doru Oprişan said...

Zic sa facem toti (romanii) copii cu Invaka, doar, doar o-m schimba gena mioritica a lenei...

Mihai STOIAN said...

As aprecia sa vad o aparitie a ei in FHM. Se poate Eddy?

Stefan said...

poate imi zici un magazin unde pot gasi wired si arena as aprecia sunt de acord si cu gq si ar mai fi vogue hommes international :)

Fan Football said...

Stefan, iti poti face abonament la Wired aici: http://www.hdsnet.ro/catalog/advanced_search_result.php?osCsid=5256a75b201c972f0a4686a0290f6626&keywords=wired&osCsid=5256a75b201c972f0a4686a0290f6626

Tot acolo te poti abona si la celelalte si e posibil sa gasesti, in magazinele Immedio (din Cora, Auchan, etc) si unele titluri. Ca info, un Wired e pe la 55 ron.