duminică, 1 iulie 2007

Din înţelesurile şi neînţelesurile Iaşiului

În poza cu MOPSERIA (probabil un loc în care servesc mopşii): dedesubt scrie "Păli-v-ar foamea!"
Brr!
Altfel, fete frumoase într-un oraş renumit pentru frumuseţile lui. N-am mai fost de peste 10 ani în Iaşi şi îl ţineam minte ca fiind unul dintre cele mai frumoase din ţară. Acum l-am regăsit într-un soi de paragină cu pretenţii, romantic, uşor trist, aproape liniştit dar din a cărui imediată privire răzbate un lucru evident: are un primar (Gheorghe Nechita - l-am şi cunoscut pe vremea când investea la Poli) de toată jena.

PS: Foarte mişto Iulius Mall (ca "look" mult peste mall-urile Bucureştiului), un loc care ridică mult oraşul.

1 Comment:

Anonim said...

Eu as vrea sa nu fi fost nevoit sa revin aici... Or fi mai multe parcuri (d-asta m-am tot plans cat am stat acolo) dar te termina drumul pana la unul...
Cat despre Magic Pizza, lasand la o parte sloganul care suna a injuratura, not bad at all, desi preferam Family... sau Sprit Time intr-o vreme, chiar daca mi se pare urata manevra cu numele asa apropiat...