duminică, 29 iulie 2007

Coeficienţii duşmănoşi

Să mă ierte Galaţiul şi Bistriţa pentru atitudinea condescendentă, ba chiar felicitări Oţelului, e o performanţă remarcabilă calificarea în UEFA însă dacă vrem cât mai multe echipe în Champions League e o greşeală să ne calificăm echipele în competiţia mai săracă.

Explicaţia e simplă, paradoxală, şi dezvăluie o gravă lacună de organizare a celor două competiţii care, practic, se bat cap în cap. Având multe echipe în cupele europene coeficientul ţării se va împărţi automat la numărul echipelor. Iar dacă acestea nu fac puncte... aleluia coeficient! E greu de crezut că Oţelul va merge până în grupele UEFA aşa că, din start, ne-am pricopsit cu o pacoste la calculul final. Sigur, asta nu înseamnă că bieţii oameni n-au muncit şi că nu merită să guste şi ei un pic din plăcinta asta cam uscată care se numeşte Cupa UEFA, dar odată cu calificarea Oţelului, şansele de a avea două echipe direct în grupele CL, ba chiar trei la startul competiţiei, se cam duc.

3 Comments:

Anonim said...

Parca se acorda acelasi numar de puncte pt. o victorie in CL si in UEFA, ceea ce inseamna ca avem mai mari sanse sa obtinem puncte in UEFA. I mean, daca am avea 3 echipe la startul CL, crezi c-am avea 2 in grupe? Si daca am avea 2 in grupe, nu tot in UEFA ar ajunge pana la urma, in cel mai bun caz?

Anonim said...

Coeficientii UEFA


http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/crank2007.html

mai aveti pe acest site si coeficientii din ultimii ani,coeficientii fiecarei echipe in parte etc

Anonim said...

aaaaaaa