marți, 3 iulie 2007

Adelina, noua iubită a lui Chivu


Am cunoscut-o pe Adelina Elisei, prezentatoarea ştirilor sportive de la Antena 3 (nah, că rimează) acum două luni, când am fost împreună la Nashville. E o tipă tare simpatică şi, garantat, arată bine. Am convins-o destul de greu să pozeze pentru FHM ("mă, eu sunt cam timidă..."- o veţi vedea cel mai probabil în septembrie).

Dar despre altceva vreau să vă spun.

Astăzi, absolut întâmplător, Oana de la Libertatea mă roagă pe mess să-i trimit o poză cu Adelina, fiindcă au un articol cu ea şi Chivu. Zic: "măi, terminaţi cu prostiile! Iar vă apucaţi să inventaţi? Lăsaţi fata în pace, are prieten, se iubesc bla bla". "E confirmată", zice Oana. "Ei pe naiba, stai un pic", zic. Pun mâna pe telefon şi o sun pe Adelina. "Ade, ăştia de la Libertatea scriu de tine şi Chivu. Le-am zis să termine cu invenţiile...". Pauză. Apoi, pe un ton reţinut bucuros: "Păi... ne-au cam prins. Adică ne-au văzut". Fac faţa lungă, de cal care intră într-un bar şi îi zic, pe tonul lui De Niro, din Meet the Fockers: "Youuu!!!".

În acelaşi timp, sar pe Dominique Antognoni, prietenul meu de la Milano, ziarist acolo, care o cunoaşte pe Adelina. Zic: "Băi Putzy, ştiai că Ade e cuplată cu Chivu?". Începe să râdă: "Bre, ştirea asta am inventat-o eu acum câteva săptămâni, i-am zis-o şi ei să o bage, la mişto". Zic: "Băi nebunule, am vorbit cu ea, e adevărat". Se blochează: "Stai s-o sun!". Peste zece minute mă contactează: "Incredibil! Nu pot să cred că o ştire inventată de mine acum două luni a devenit reală! S-au cunoscut sâmbătă, la concertul Holograf!".

Şi uite-aşa începe o idilă. La concertul Holograf. Cât despre prietenul Adelinei? Cui îi mai pasă? Chivu e aproape de Real. Sau de Barca. Sau de Inter, că naiba mai ştie, în curând o să intre pe fir şi Colo-Colo. Dar întrebarea care o să-i macine pe ziariştii de scandal e deja în aer: "I-o fi dat un inel, mare cât inima lui?".

PS: dacă vreţi să o vedeţi în acţiune pe Adelina, nu rataţi festivalul Callatis, de la Mangalia (chestia aia "populară") care începe săptămâna viitoare, şi care va fi prezentat (şi) de către ea.

Foto: Antena 3

12 Comments:

cinesseur said...

cam tot asa a fost manufacturata si povestea cu andreea raicu... :)
oricum, ma vor pasiona tribulatiile erotice ale domnului chivu abia cand se va cupla cu o florareasa sau cu o prelucratoare prin aschiere :D

Anonim said...

Degeaba avea prieten stabil...fetele astea-s numa` dupa bani. E trist.

Anonim said...

Cand vad faze d-astea, daca chiar avea, ma vad nevoit sa fiu de acord cu anonimu' de mai sus.

Anonim said...

nu vreau sa fac pe lupul moralis... da' cum se cheama una care "o arde" cu unu in timp ce are si prieten?

Mihai STOIAN said...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Elena Pop said...

chiar ma gandeam cu cine o fi chivu acum... bineinteles trebuia sa fie din media sau fashion, nu? ca altfel nu se poate pentru un fotbalist...

jurnaldebebe said...

eu cred ca e doar de fatzada, chivu avea nevoie de o prietena oficiala pentru ca nu mai fusese vazut/confirmat cu nimeni de mult timp si lumea e rea, vorbeste domne.
diverse studente inexistente, actrite din italia care nu au auzit de el sau corina caragea care nu-l cunoaste nu se pun.
bine ca nu mai trebuie sa mearga cu maica-sa la nunti.

Anonim said...

Mi-aduc aminte din liceu, cand trecea Adelina pe culoar, fete sau baieti, ramaneau cu gura cascata de parca i-ar fi lovit un taximetrist cu bata de lemn. Era frumoasa atunci, e frumoasa si acum. Nu stiu cine pe cine merita, Chivu sau Adelina. Dar... nebanuite si intortocheate sunt caile D-lui. Asa ca multa fericire!

Ţugurlan said...

adelina e gg.

Anonim said...

Dupa mine,ca simplu proletar, mi se pare ca nu se potrivesc deloc.

Anonim said...

pai...eu nu auzisem d existenta acestei Adeline inainte sa vad publicatiile din care reiese k este cu Chivu..c sa zic...dak avea prieten stabil, poate cauta mai multa popularitate pe care acela nu putea sa i`o ofere..a gasit`o intr`adevar la Chivu.

Anonim said...

mda..dragutza tipa.da sper sa nu dueze rel lor..doar aja k-mi place mie d chivu..>:P