duminică, 3 iunie 2007

Alternativa Zune


Din Las Vegas m-am ales cu un Zune. Pentru cei care nu ştiu, Zune este player-ul celor de la Microsoft, scos pentru a concura iPod-ul.

Pe mine iPod-ul nu m-a vrăjit niciodată. Iar acum, când am văzut la faţa locului ce nebunie de industrie a putut declanşa... cu atât mai puţin. De aceea alternativa Zune o iau mai degrabă ca un "sâc-sâc" vizavi de marele succes al lui Steve Jobs.

Bun, legat de player în sine. Are 30 GB, are wireless (adică poţi comunica direct cu alte Zune-uri din zonă), are radio FM, poţi asculta fişiere audio, vedea fişiere video dar şi fotografii. Ce e mai cool în raport cu iPod-ul: în primul rând display-ul mult mai mare (44% mai mare!). Chiar poţi vedea un film (în avion, tren sau unde te nimereşti) în condiţii decente. Apoi - poate mai puţin important - radio-ul fm. Şi nu în ultimul rând wireless-ul, cu precizarea că deocamdată el nu-mi foloseşte la nimic. De ce? Pentru că Zune urmează să vină în Europa undeva pe la sfârşitul anului, deci până la eventuala Zune-izare a Bucureştiului mai e. Deocamdată Microsoft încearcă de zor să atingă 1 milion de exemplare vândute în State. Şi se pare că până pe 30 iunie vor reuşi. Acolo, preţul unui Zune este de 250 USD.

Sincronizarea se face prin intermediul unui progrămel (sincer, mă aşteptam să fie mai simplu ca la iPod, acolo unde pe mine mă enervează teribil iTunes-ul. E ceva mai simplu, dar tot cam dracu' ăla e). Cât despre baterie, o bilă albă: ţine ceva mai mult ca la iPod.

Una peste alta, e un player mişto, cu un "îndemn" interesant: Welcome to The Social!
PS: aici, o comparaţie interesantă Zune - iPod.

3 Comments:

Mihai STOIAN said...

Super tare.

Anonim said...

incearca produsele creative. eu am zen v plus. caramida (zune) are unele dintre cele mai proaste review-uri de pe net.
si zic asta din perspectiva de ne-fan iPOD.

s u p e r s o n i c f a i r y said...

Caramida zune este exceptionala, eu sunt absolut dependenta de a mea. Unicul "inconvenient" (daca il pot numi asa) este faptul ca nu poti folosi device-ul ca memory stick. Dar 30G de video, poze (care se vad incredibil) si piese ma satisfac deplin. Plus zune pass-ul de doua sapt care iti permite sa descarci free muzica.
Pe scurt...I fucking love my Zune! :)