miercuri, 2 mai 2007

Jos Chelsea!

E nasol să fii suporterul unei echipe împotriva voinţei tale. A fost prima (şi, sper, ultima) oară când am ţinut cu Chelsea şi degeaba: în afară de Drogba, nesimţiţii n-au arătat nimic.

Fantastici suporteri are Liverpool! Cei mai frumoşi din Anglia. Iar echipa, jos pălăria, îţi dădea senzaţia de nucă tare. Păcat că Liverpool rămâne, vorba lui Mourinho, doar o echipă "de cupe".

Deşi am o presimţire neagră că se va repeta finala de acum doi ani, dacă va fi aşa, voi fi suporterul lor 100% împotriva lui Milan.

PS: pe Chelsea sper să-i termine Man Utd şi în finala Cupei Angliei. Fiindcă în campionat i-a rezolvat.

PPS: citesc acum că Mourinho a declarat că Chelsea a fost echipa mai bună. După ce că a avut noroc cu carul, arogantul mai spune si timpenii!

15 Comments:

Anonim said...

Sau s-au rezolvat singuri... Ce-i trist e ca inainte sa vina Murinho tineam cu Chelsea (yeah, adica in perioada cand nu insemnau mai nimic, nu ma intreba de ce ca habar n-am).

Mihai STOIAN said...

Ce suparat este Eddie ... sper sa nu ma dezamageasca Milan diseara

Fan Football said...

vezi Micutzule ca esti mic si rau? :-) exista doua variante: ori esti stelist, ori tii cu milan ca un fan adevarat.
Eu vreau sa se califice Man Utd pentru ei insisi, sint o super-echipa! (haha, daca o fura azi sa vezi ce imi dau cu comentariile in cap! :D )

Anonim said...

You were saying...?

Mihai STOIAN said...

Noop sunt Dinamovist si tin cu Juve & Italia & FHM oricum e mafie acolo si toate sunt pe mana dar chiar imi doream ca Milan sa castige sa spele rusinea din fotbalul italian ... Dar ce s-a intamplat asta seara astept urmatorul cometariu al tau :o)))))

Anonim said...

Super echipa la ei acasa.Milan in schimb...

Anonim said...

juventuuuuuuuuuuuuuuuuus :X

Fan Football said...

da, din pacate s-a intimplat exact ceea ce ma asteptam sa se intimple, adica nu s-a schimbat nimic: Manchu ramine superechipa pe Old Trafford iar Milan joaca perfect acasa.
Micutzule, in Italia si eu tin cu Juve. In mod normal, dupa scandalul din vara trecuta, Milan nu avea ce sa caute in ChLeague. Adica daca i-au spart pe unii in halul asta (Juve) era musai sa-i sparga si pe altii care, sint convins, erau la fel de "vinovati" (Milan).
Cit despre meciul in sine, am vazut un Man Utd stors de vlaga si chinuit de un fundas intotdeauna de rahat (Wes Brown), de un jucator fenomenal (Kaka) si de acelasi inutil conservatorism al lui Ferguson, care vedea ca nu merge nimic dar a facut prima schimbare abia in min 75. Pacat, imi doream o tripla pt. Manchu anul asta. Au avut un sezon excelent dar clacheaza la final iar unul dintre motive este subtirimea lotului.

Anonim said...

Hai Steaua!

Anonim said...

Precum ziceam Eddie, Milan e imbatabila pe teren propriu. S-a vazut experienta Milanului. Aseara Ronaldo cu Seedorf parca au facut schimb de identitati la sfarsitul partidei de pe Old Trafford. Manchester e o echipa foarte buna dar mai trebuie sa adune experienta. Daca printr-o minune s-ar mentine lotul actual cu exceptia a cativa jucatori in 4-5 ani vor spulbera tot prin Europa. Imi pare rau de Dinamo, desi sunt stelist. In competitiile europene sunt roman, indiferent de echipa. Vor trebui sa traga cot la cot cu Steaua pentru o felie de "tort". Cat despre Milan -Liverpool cred ca vor ajunge la penalty in prelungiri. Chiar nu stiu cine va castiga, dar pot spune ca Milanul nu va mai avea inversunarea de aseara. Ceva i-a motivat foarte puternic, si se pare ca le-au reusit....

Fan Football said...

Aurelian, comentariu perfect pertinent! Din pacate Manchester are citiva jucatori in lot, ba chiar in prima echipa, care sint departe de pretentiile unei echipe mari. E vorba de Brown, de Fletcher, de O'Shea... Zgircenia lui Ferguson, care nu cumpara fotbalisti ci prefera sa creasca are si taisul negativ.
Cit despre Dinamo... daca vor Liga Campionilor, sa treaca de preliminarii, sa demonstreze ca sint buni. Si le trebuie si un pic de noroc.

Anonim said...

Eddie, ce ironie! Intr-un singur meci ai primit doua lovituri! Asta e!

Fan Football said...

Tibiii, stiu, te bucuri, dar vine si vremea noastra! ;-) Aseara in min 75 m-am culcat. :D

cinesseur said...

@Eduard Ţone

nu ai fot singurul care a optat pentru somn. eu am rabatat in minutul 80. nu mai suportam umilinta. au mai ramas Cupa Angliei si campionatul...

Fan Football said...

da, mai d. eu macar am avut "inspiratia" sa ma culc la 2-0, abia azi am facut ca milan a mai dat unul. :-(