marți, 24 aprilie 2007

Fa-bu-los!!!

Iubesc Manchester United la nebunie de ani de zile şi am văzut multe meciuri mari făcute de "diavoli". Cantona, cel mai englez dintre francezi şi poate cel mai mare fotbalist care a jucat vreodată în Premiere League-ul modern, a rămas şi azi idolul meu. Am fost şi pe "teatrul viselor" din Manchester, am trecut prin istoria clubului la faţa locului şi mi-am cumpărat suveniruri marca United din cel mai mare magazin de acest gen din lume, aflat chiar în incinta lui Old Trafford. Le respect trecutul şi mă înclin oricând în faţa marilor meciuri făcute de copiii lui Ferguson.
Dar aşa cum a jucat Manchester United în a doua repriză a meciului cu Milan nu cred că am văzut-o vreodată! Fotbal total, fotbalişti fabuloşi, o echipă de mare excepţie!
Şi uite că-mi permit un "mironicism": dacă există o definiţie a fotbalului pur, atunci ea a fost dată de United în ultimele 45 de minute ale partidei cu AC Milan!

7 Comments:

Mihai STOIAN said...

norocos ... sincer nu e un scor rau pentru milan nu tin cu ei dar ii simpatizez

Anonim said...

man, eu am mai vazut-o pe Man Ut jucand astfel. nu e singulara prestatia excelenta din meciul cu Milan. Mi-aduc aminte de un retur cu Juve acum vreo 6-7 ani, tot prin semifinalele CL. in prima repriza scorul era 2-0 ptr Juve, dupa care au urmat 3 goluri ale lui Man, condusi in teren de senzationalul Roy Keane.

A mai fost si in sfert de finala cu Real 4-3, parca acum vreo 3 ani, dar atunci nu s-au calificat. Si mai sunt exemple.

Anonim said...

Sincer... cred ca Milan o sa se califice. Aseara Manchester a jucat superb, dar are inconstanta in prestatii iar Milan pe teren propriu e imbatabila.

Horatiu said...

spectaculos meci, intr-adevar, dar sunt convins ca te-ai bucurat putin si pentru DInamo!:))

Fan Football said...

Forest Gamp, evident ca ai dreptate - Manchu a facut meciuri chiar mai bune insa azi-noapte eram euforic un pic si m-au impresionat la maxim faptul ca atacau ca nebunii in conditiile in care aveau o aparare in pioneze.
Aurelian - sa nu-ti fie gura aurita. :-) E drept ca Manchu lupta pe trei fronturi dar tare as vrea sa vad trei "finale" in decurs de o luna, avind aceleasi protagoniste: Man si Chelsea (campionat, cupa angliei, LC).
Horatiu - putin? Putin mai mult poate! :-)

Fan Football said...

Micutzule - Milan sint de apreciat pt. a doua semifinala europeana consecutiva. Desi in campionat au fost cam varza, in Liga merg super. Interesant retur vom avea.

Anonim said...

1. Milan e al treilea an consecutiv in semifinalele Ligii Campionilor (in 2005 a jucat finala, anul trecut a pierdut in semifinala contra Barcelonei)
2. Manchester a reusit sa joace bine aseara abia dupa ce a iesit Gattuso...incredibila influenta acestuia asupra unui meci (scholes nu ar fi reusit sa dea pasa la golul lui rooney de 2-2 daca gattuso era pe teren)
3. in meciul cu real 4-3, era 3-1 din tur pentru real madrid...si din cate imi aduc eu aminte a fost nevoie sa il scoata pe ronaldo de pe teren ca sa nu mai inscrie ca deja devenea umilitor pentru manchester
4. logic ca in cazul in care ai o aparare in care doar heinze poate fi numit titular, atacul este cea mai buna aparare