miercuri, 21 martie 2007

Mesaje de mess

Nu-i înţeleg pe cei care stau cu messengerul deschis dar îşi pun un mesaj de genul: "Am o zi foarte proastă, vă rog nu deranjaţi sub nici o formă!"

Dacă ai o zi atât de proastă nu deschide computerul (sau mess-ul), stai sub plapumă sau du-te să te plimbi până vine o zi ceva mai bună!

Adică ceilalţi ce-ar trebui să înţeleagă dintr-un mesaj de acest tip? Că eşti cea mai obidită persoană din lume, că ai avea nevoie de un umăr pe care să plângi dar îl refuzi cu dârzenie?

Bullshit.

6 Comments:

Anonim said...

Cauta atentie si consolare mai! Sau poate nu stiu sa se deconecteze si sa debifeze optiunea "Automatically log in". Nu fi raaaaaaau!

Fan Football said...

daca-cauta consolare sa scrie asa: "Am o zi proasta, consolati-ma!" E mai fair, macar!

Anonim said...

sunt subtili.....

Anonim said...

E un fel de Busy mai explicit, si mai smiorcait.

Oana Tonca (Tzuni) said...

Well, e interpretabil. Eu imi pun uneori un status cu DND sau "don't ruin my mood" sau ceva asemanator, insa sunt persoane cu care vorbesc. Dar nu am nevoie ca diverse persoane care au pur si simplu chef de bla-bla-uri sa imi scrie aiurea si sa mai dea cate un BUZZ sau whatever...

Fan Football said...

daca n-ai chef de mesaje pui busy, nu raspunzi si gata, nu te lamentezi! what's the point?