marți, 6 martie 2007

Giurgiu, du-te la Olteniţa!

Tudor Giurgiu e în corzi. Ba chiar aş spune că preşedintele TVR e într-o vrie periculoasă. După scandalul cu pierderea drepturilor TV pe Liga 1 (o gaură de circa un milion de euro), orice preşedinte onest şi-ar fi dat demisia, înainte de oricine. Giurgiu însă ameninţă că-i va demite pe Enăchescu, Todan şi alte persoane cu mai mică sau mai mare legătură cu situaţia.

Asta mă face să-mi amintesc de altă ieşire pe arătură a regizorului care pare să ducă TVR-ul într-o gaură neagră: imediat după 1 ianuarie, stimabilul a spus că e profund dezamăgit de programele de Revelion ale TVR-urilor ("programe jenante"). Păi bine măi Tudorică, tu de ce eşti pus acolo? Ca să ţipi întotdeauna DUPĂ? Ţie chiar nu-ţi arată nimeni nimic ÎNAINTE?

Mie-mi sună deja a... legături bolnăvicioase ceea ce se întâmplă în Televizuina Română.

3 Comments:

Anonim said...

Nu fii naiv. E o intoxicare de presa venita din partea celor care vor sa-l dea jos. Se vede de la o posta! :(

Fan Football said...

Florine, nu am intereseaza ce zice presa. Eu vad ce face si cum actioneaza el. Si nu face bine. NU e pentru functia asta, oricit ti-ar fi / mi-ar fi de simpatic.

Anonim said...

Din punct de vedere managerial, poti sa judeci calitatea unui nou venit dupa cat de repede schimba oamenii si partenerii.
Cat despre 'ii ameninta cu demiterea' e o chestiune de-a dreptul hilara. Ce-i aia sa ameninti cu demiterea? Un fel de bau-bau de intreprindere? Ori il demiti daca e incompetent, ori esti multumit de felul in care isi face treaba si il lasi sa lucreze in continuare.
Uitandu-ma la ce se intampla in jur, incepe sa imi para rau nu pentru ca am plecat, ci pentru ca m-am intors de fiecare data. And the worst is still to come, o sa vedem cu totii in curand! ;)