miercuri, 7 martie 2007

Eu, în Transilvania Expres

Vechiul meu prieten, Călin Piştea, redactor şef adjunct la Transilvania Expres, mi-a luat un interviu pentru cel mai tare ziar al Braşovului.

Îl puteţi citi aici.

7 Comments:

Gogu Kaizer said...

Crezi ca blogul tau ajuta brandul FHM sa se remarce in zona blogurilor numai inainte de declinul lor? Sau va fi aici si atunci cand acestea se vor transforma in ramane de vazut ce? Cum anume consideri ca va fi acest declin si ce crezi ca il caracterizeaza? Zic.

Eduard Ţone said...

n-am spus ca declinul blogurilor vine miine, anul asta sau peste doi ani. Insa cu siguranta va veni acest declin iar blogurile se vor transforma incet in ceva mai mult decit niste jurnale online. Blogarii din first-line vor stringe in jurul lor comunitati pe care le vor duce la un alt nivel. Vom vedea cum.
Eu imi voi pastra blogul si dupa ce nu voi mai fi la FHM, that's for sure.

Gogu Kaizer said...

nici eu n-am spus ca va fi maine. sunt de acord ca va fi si, mai mult, sunt curios ce il va "aprinde" si cum va decurge, ca de altfel si rezultatul. desi, ai dreptate la faza cu bloggerii din first-line. cu alte cuvinte, am nimerit bine perioada si ar trebui sa profitam de ea.

misto interviul, btw

Eduard Ţone said...

Da, e perioada in care cozonacul a devenit pufos.
Merci!

anonimu' said...

Nu sustin ca ceea ce urmeaza mai jos este sfarsitul blogurilor. Nici macar inceputul sfarsitului. Dar e un semn.
Pe unul dintre canalele TV cu acoperire nationala din Suedia (atentie, considerata drept o societate cu un inalt grad de toleranta si de intelegere a problemelor sociale), acum vreo doua saptamani se discuta pozitia companiilor fata de bloggeri:
1. Angajatorii refuza sa mai angajeze persoane care au blog.
2. Daca nu au blog in momentul angajarii, acestia se obliga prin contractul de munca sa nu isi faca unul.

Eduard Ţone said...

asta mi se pare aberant, in ideea ca angajatul poate promova, prin blogul sau, produsele/serviciile companiei.
marile companii ale lumii incurajeaza acest lucru, multe au chiar si bloguri interne (un bun exemplu este General Motors, prin FastLane). O atmosfera sanatoasa pe un blog sanatos, sustinut de un angajat sanatos nu poate face decit bine companiei respective.
Dar suedezii sint blonzi si nici la sex nu se pricep. :D

anonimu' said...

...in acelasi timp, tot companiile din Suedia, apeleaza la 'bloggeri externi' pentru promovare.
Prin urmare intelegem ca ceea ce se poarta la ei acum este 'sexul cu mana altuia'! :D