joi, 1 februarie 2007

Windows Vista

Mister Bill lansează în sfârşit "oglinzile" Vista. Nu ştiu cât de repede "le" vom pune pe maşinăriile noastre, oricum am auzit că Vista:

1. e avid după memorie şi resurse
2. nu prea e compatibil cu multe programe (de pildă cu cele care scriu dvd-uri)

Aşa că... să mai aştepte un pic.
Uite şi-un screenshot:


Şi ca să vezi cât de repede trece timpul, am pus si trei capturi cu felul în care arăta Windows la început:

Windows 1.0 (1985):



Windows 2.0 (1986):



Windows 3.0 (1990):

5 Comments:

Anonim said...

L-am instalat merge ok pana acum, arata bine eu chiar ii dau sanse pe viitor. La 1 Gb de memorie RAM solicita doar 23% in conditii de rulare normale. Daca activez desktopul cu filmuletele acela animate se duce pana in 50%. deja sau publicat pe site driverele pt nvidia si ati. Exista doua tips-uri la vista care eu zic ca il avantajeaza. In cazul in care ai un flashstick introdus in usb, bufferul de pe hardul principal se muta in flashstick, hardul procesand mult mai repede si altul este legat de internet in momentul cand accesezi o pagina de net avantajul fiind ca iti "downloadeaza" temporar continul paginii in windows si astfel accesezi instantaneu fiecare continut al paginii web fara a astepta "incarcarea" gifului, jpg sau alte elemente ale unei pagini web.In momentul in care inchizi pagina si vista sterge din default tot ce a incarcat.Nota 8 la prima vedere....

Anonim said...

Am instalat Nero Burning si am scris un dvd. N-are nici o retinere.....

Anonim said...

Nu stiu ce o sa faca Vista asta... In primul rand vine cu o gramada de procese deschise inca dupa ce l-ai instalat. Cu ce mai pui in computer faci lejer 60 de procese deschise. Daca ai laptop faci un trenulet in sistem tray. Si totusi daca ii dai memorie se misca interesant. Numai ca: o placa profesionala de sunet mi-a fost imposibil sa o fac sa mearga cu Vista (deocamdata). Au ametit de tot panelu' cu sounds and audio devices. Alcohol 120% pe care il prefer lui Daemon tools nu e compatibil si stai si te intrebi dupa 20 de minute de la instalarea lui Vista de ce-ti pierzi timpul. La prima vedere incanta ochiul, dar parerea mea e ca noua interfata te cam oboseste. De fiecare data cand vreau sa-i acord o sansa, Vista o da in bara cu mine... Mai adaug doar ca am sistem compatibil Windows Vista. Asta la Vista!

Fan Football said...

Hackere, e drept ca n-am avut ocazia sa testez Vista si parca nici nu-mi vine sa o fac atit de repede. Dar am incredere in tine. Probabil ca se spun/scriu si multe timpenii pe net - de-aici si treaba cu programele de dvd burn si etc.
Anonimule, probabil ca peste vreo doi ani Vista se va "aseza" si vom avea cu totii sistemul de operare pe computere. Dar stii vorba aia: sa traim pina atunci... Sau sa trecem pe Mac-uri, ca sa nu ne mai chinuim.

Anonim said...

ma kackeru cu ce nero ai scris tu dvd in vista ca eu nu pot.ia lumineaza ma