luni, 26 februarie 2007

Mihaela Rădulescu în FHM Martie



Unii strâmbă din nas: "nu mă mai inspiră, am văzut-o de prea multe ori". Alţii (mai mulţi), rămân o secundă cu gura deschisă şi mă întreabă curioşi: "arată chiar atât de bine? N-aţi umblat prea mult cu Photoshopul pe ea?".

A o avea pe Mihaela Rădulescu pe copertă a fost o mică provocare. Mai întâi fiindcă până şi în FHM mai apăruse de încă două ori, apoi pentru că dacă e să-i numărăm copertele pe care le-a "ţinut" în România ultimilor 10 ani cred ca depăşim suta.

Ce ar mai avea Mihaela Rădulescu de spus şi arătat cititorilor FHM?
După şedinţa foto, şi mai ales după interviu, am rămas cu câteva lucruri esenţiale pe care am vrut să vi le spun:

1. Photoshopul NU a lucrat nici la 10% din potenţial. Aşa arată ea: bine de tot, la o vârstă pe care nu e frumos să o dezvălui eu dar pe care o găsiţi cu siguranţă dacă google-izaţi un pic.

2. Este una dintre cele mai profi vedete cu care a lucrat FHM în cei 7 ani de apariţii. Dacă nu chiar "cea mai". Ştie exact ce vrea, cât trebuie, cum să, de ce atât şi de ce nu mai mult.

3. Păstrează o distanţă politicoasă, care îi lasă neştirbită imaginea de divă pe care şi-a creat-o în timp.

(Mult) mai multe veţi găsi în revistă. Atât fotografii, cât şi vorbe.
Foto: Marius Bărăgan

2 Comments:

Anonim said...

E inca valabila.
Da' nu-i ca Penelope! :D

Fan Football said...

Ei, Penelope e mai tinerica. Si joaca in Volver. :D