marți, 20 februarie 2007

Canal de canal

Nu prea mă mai uit la televizor în ultima vreme, însă duminică mi-a scăpat mâna pe telecomandă şi am nimerit pe Kanal D, postul turcilor cu dare de mână şi cu buzunare adânci. Era o emisiune "de divertisment", un format pe care sigur l-am mai văzut pe la TVR acum vreo 5-6 ani, cu "femeile" şi "bărbaţii" aşezaţi faţă în faţă şi moderaţi de un Adrian Enache care spunea nişte lucruri aproximative (nu se înţelegea prea bine, sunetul părea extras dintr-o hală). Din când în când, pe ecran apăreau mesaje scrise cu fonturi care se foloseau prin anii '90, de genul "Bravo fetele!" sau "Bravo băieţii!".

Stupefiant! Nu vreau să-mi imaginez cum va arăta Garcea şi poantele lui pentru manelişti. Sau transmisiile TV de la meciurile de fotbal, cu nou-sositul Cosmin Băleanu la pupitru.

Televiziunile din România nu numai că se duc dracului dar, lucru grav!, se şi înmulţesc al dracului.

7 Comments:

Anonim said...

Sunt foarte trista pentru ca nu ma regasesc, in materie de divertisment, nicaieri. In nicio productie a niciunei televiziuni. Noroc cu blogosfera.
Nici nu ma obosesc sa caut Kanal D si sa-i acord un buton al telecomenzii pentru ca sunt sigura ca va fi un PROTv reloaded, cu mai putine coaie si prea multe vedete expirate.

Fan Football said...

ai dreptate. pe bune daca acum 10 ani televiziunile nu erau mai cool!

Anonim said...

Pai erau mai cool. Stateam si ma gandeam cat de fascinata am fost de minunea Pro Tv, in 95. Ma intrebam de ce. Da - era ceva cu totul nou, da - nu avusesem inainte un termen de comparatie, da - eram mai tanara. Si tot parca productiile erau mai bune, filmele si serialele si mai si. Decat acum.
Acum - spalare de creieri in masa, publicul digera junk-show-urile care i se dau si tot asa... I want good entertainment, God damn it!

Fan Football said...

good entertainment nici la circ nu mai gasesti.
You tube - acolo e distractia.

Anonim said...

Thanks for the tip! ;)

Anonim said...

Am scris si eu de astia aici : http://www.inlink.ro/florin_alberto
Si , apropo , am devenit bloger (sau o tentativa) dupa ce am descoperit pagina lui Edi.

Fan Football said...

bravo Florine, bine-ai venit in blogareala! :-)

Kanal D, deocamdata, sucks.