marți, 30 ianuarie 2007

Porcării de la Poliţie

Primesc acasă, prin poştă, o scrisoare de la Ministerul Administraţiei şi Internelor, în care mi se comunică faptul că pentru maşina pe care o deţin, la data de 01.11.2006 nu existau informaţii care să confirme faptul că mi-am îndeplinit obligaţiile legale privind asigurarea de răspundere civilă obligatorie (RCA).

"Vă rugăm să efectuaţi demersurile necesare pentru a se evita o suspendare a certificatului de înmatriculare".

Ce vorbiţi fraţilor? Aberaţie mai mare n-am mai văzut decât în măsura în care majoritatea lucrurilor de genul ăsta sunt nişte aberaţii.

"În situaţia în care aveţi totuşi îndeplinite aceste obligaţii, ne cerem scuze pentru inconvenientul creat... bla bla"

după care în final mă trimite să verific situaţia mea la http://cedam.csa-isc.ro

Intru acolo, îmi bag datele de identificare şi constat că maşina nici măcar nu există în baza de date.

Şi uite aşa îmi pierd eu vremea cu nişte tâmpiţi care trimit scrisori ca să se afle-n treabă.
...asta în caz că veţi primi/aţi primit şi voi.

5 Comments:

Anonim said...

Daca dvs. detineti o polita de asigurare RCA valabila, dar informatiile referitoare la aceasta nu figureaza sau figureaza eronat/incomplet in baza unica de date CEDAM va rugam sa:
- fie sa completati formularul de sesizare disponibil in sectiunea „Semnalare erori”;
- fie sa va adresati (telefonic sau prin posta electronica) societatii de asigurare care v-a eliberat polita de asigurare, singura in masura sa transmita catre baza unica de date informatiile despre polita.

Adica daca din intamplare unul dintre idiotii angajati acolo au supravietuit traumei nasterii, s-au tarat prin scoala si au ajuns angajati fix la acea institutie sau la societatea de asigurari, tu sa il/o ierti, sa o 'iei frumos la manutza' si sa iti introduci datele, si sa platesti in continuare taxele ca sa aiba si idiotul un salariu decent din care sa isi ia un leasing sau un imprumut!

Andra Ilias said...

si eu am patit-o. asta dupa ce prin vara mi-a mai venit una pentru rca si itp. acum e doar pt itp. am gasit-o ieri in cutia postala. dar cica a dost emisa pe la inceputul lui decembrie. cred ca oamenii astia se plictisesc de moarte si nu au pe ce sa cheltuie banii nostri, asa ca imbogatesc posta romana.

Anonim said...

sa faca laba cu hartiile lor de handicapati si cu codu lor rutier cu tot....

Anonim said...

Era pe vremuri o organizatie reprezentativa pentru soferi .Se chema ACR .Se pare ca acum are alte interese decat acela de a reprezenta drepturile soferilor din Romania . Cred ca nasterea unei variante la aceasta organizatie , care sa reprezinte intradevar drepturile soferilor , prin actiuni in instanta si alte demersuri de acest gen , ar fi binevenita.Cu o prezenta puternica , cred ca nu ar mai exista strazi-cratere ( str. Matasari de ex.) care apar la primarie asfaltate de 2-3 ori . Si culmea ,e pavata cu piatra cubica.Eddi, baga un sondaj , vezi cati adera la "noul ACR-FHM "

Fan Football said...

Florin, acr-ul exista dupa cite stiu eu, in continuare.(www.acr.ro) si desfasoara in continuare o multime de programe, ba chiar cica isi "ajuta" membrii.
Cit despre actiunile in instanta... desi esti liber sa le faci, cu instantele din Romania mai schimbi trei masini pina iti vor da verdictul final: "not guilty!"